Waarom moeten we wachten om op internet te gaan?

 

We geloven in focus op de creatieve kant van ons bedrijf, we geloven in teambuilding, maar we geloven ook dat we praktisch moeten zijn. Hierdoor zijn de meeste van onze artikelen voorverpakt en klaar voor verzending de volgende dag. In tegenstelling tot sommige online verkopers, beloven we eigenlijk elk item in je bestelling te garanderen, en we staan ​​in feite achter al onze producten om ervoor te zorgen dat je 100% tevreden bent.

Waarom zou je een miljoen uitgeven om zo'n uitverkoop in de winkelstraat te vinden als je ze op internet kunt vinden. Je kunt een uitverkoop houden in je eigen online winkel, maar waarom zou je een hele week moeten wachten voordat ze arriveren (veel online winkels beloven een efficiënte service), en hoe ga je ze betalen? Misschien vindt u een geweldige after-sales service, of u kunt de winkelier overhalen om extra interesse te tonen in uw aankoop, waardoor u wat meer gemak krijgt.

Waarom denken we dat onze klanten zoveel tijd op internet doorbrengen? Het antwoord moet zijn dat ze een geweldige oplossing hebben gevonden. De belangrijkste reden dat we geloven dat ze dat doen, is omdat onze producten duidelijk van hoge kwaliteit zijn, dus op hun beurt geloven ze dat ze de beste waarde kunnen krijgen. Ze hebben het niet in de winkelstraat gevonden en het is onwaarschijnlijk dat ze van locatie zullen veranderen, of zelfs als ze dat doen, zullen ze dat liever doen tegen een prijs die hoger is dan hun oorspronkelijke budget.

Een andere reden waarom mensen er nu voor kiezen om online te winkelen, vooral voor herenkleding, is vanwege de prijs. Hoewel ons eigen onderzoek aantoont dat internet nog steeds verreweg de beste plek is om kleding te kopen, vooral kleding voor herenkleding, voor degenen onder ons die buiten de stad wonen. We weten echter dat veel van onze klanten er de voorkeur aan geven om hun boodschappen in het comfort van hun eigen huis te doen, zonder lange afstanden te hoeven afleggen, om vervolgens het perfecte artikel te bemachtigen. Wat ze niet weten, is dat de beste deals online te vinden zijn, of in liefdadigheidswinkels of vintage kledingwinkels.

Door de gevonden deals kopen mensen steeds vaker kleding op internet. Een hogere prijs betekent niet altijd een betere service. Om meer klanten aan te trekken, die winkels die ook elektriciteit, parkeren en verlichting te veel kosten, zouden ze hun prijzen nog hoger kunnen opdrijven. Maar een andere prijs die ze betalen, in die zin dat ze moeten betalen voor de tijd die nodig is om het artikel te leveren, is hun reputatie. Als je een leverancier voor heel lang wilt bouwen, dan zullen ze de neiging hebben om alleen op dezelfde manier met mensen om te gaan die op hen lijken.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.